Στον πρώτο και μεγαλύτερο Μαθητικό Διαγωνισμό του κόσμου σε δεξιότητες ΚΑΡΠΑ (Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης), συμμετείχε το 13ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας κατακτώντας την 4η θέση στην κατηγορία Δημοτικών Σχολείων, ανάμεσα σε σε 252 σχολεία από τη Νότια Ελλάδα. Ο Μαθητικός Διαγωνισμός, για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, υλοποιήθηκε την Κυριακή 6 Απριλίου, στη Λεόντειο Σχολή Νέας Σμύρνης, στην Αθήνα. Από το 13ο Δ.Σ. Καλαμάτας συμμετείχαν, συνοδεία του εκπαιδευτικού και μέντορα των μαθητών κ. Μαυροειδή Πέτρου, οι μαθητές Ροβολής Αντώνης και Λιανού Ευγενία, οι οποίοι και διακρίθηκαν και τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.
Ο Μαθητικός Διαγωνισμός KSL CHAMPIONSHIP 2025 υλοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με την Υποστήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής, του Ιατρικού Συλλόγου Χαλκιδικής και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Η 4η θέση τους εξασφάλισε ένα εκπαιδευτικό πρόπλασμα QCPR Laerdal Little Anne, μέσω του οποίου δεκάδες μαθητές θα μάθουν “ΚΑΡΠΑ” στο ΣΧΟΛΕΙΟ τους, με την ελπίδα κάποτε να σώσουν μια καρδιά. Παράλληλα, ο Ροβολής Αντώνης και η Λιανού Ευγενία έγιναν και εκπαιδευτές για άλλους μαθητές και μαθήτριες.
Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό είχαν τα σχολεία που συμμετείχαν την τρέχουσα σχολική χρονιά στο δωρεάν, εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, εκπαιδευτικό πρόγραμμα «KIDS SAVE LIVES & iSAVElives FOR SCHOOLS» της Ανθρωπιστικής Οργάνωσης Κοινωνίας Πολιτών KIDS SAVE LIVES – ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ.
Η προετοιμασία ήταν συστηματική και διαρκής με τη βοήθεια της εθελόντριας-εκπαιδευτικού κας. Βασιλοπούλου Ελένης, του εθελοντή-εκπαιδευτικού κ. Μπερδέκλη Φώτη και του εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής του σχολείου πιστοποιημένου εκπαιδευτή στις Πρώτες Βοήθειες κ. Μαυροειδή Πέτρου.
Ο Μαθητικός Διαγωνισμός διενεργήθηκε με αξιόπιστο και διασκεδαστικό τρόπο. Βασικό μέλημα ήταν η επικρότηση της προσπάθειας των μαθητών/-τριών, προάγοντας με αυτόν τον τρόπο την υιοθέτηση θετικών συμπεριφορών, που προασπίζουν την υγεία.
Απώτερος στόχος του Μαθητικού Διαγωνισμού ήταν να καλλιεργήσει στους/στις μαθητές/-τριες τις αρχές της ευγενούς άμιλλας, του εθελοντισμού και του «αἰέν ἀριστεύειν». Όπως επίσης, να συμβάλλει, ώστε αυτοί/-ες να ενεργούν με γνώμονα την αλληλεγγύη, καθιστώντας τους ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
Διαμέσου των γνώσεων αυτών και των δεξιοτήτων που θα αποκτήσουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον, οι διαγωνιζόμενοι μαθητές/-τριες ενθαρρύνονται στο να ανταποκριθούν μελλοντικά σε ένα θύμα που δεν αναπνέει φυσιολογικά, προσφέροντας τις πολύτιμες Πρώτες Βοήθειες, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο τις καλύτερες προϋποθέσεις για την επιβίωση του θύματος.



