Στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+ με τίτλο: «Healthy Learners in a Sustainable Society» που το σχολείο μας συμμετέχει ως εταίρος με διοργανωτή το σχολείο Fridaskolan από την πόλη Uddevalla της Σουηδίας και με εταίρους το σχολείο Centre d’Ensenyament Col·legi Balmes από την πόλη Πάλμα ντε Μαγιόρκα της Ισπανίας και το σχολείο Friedensburg-Oberschule από το Βερολίνο της Γερμανίας, η ΣΤ΄ τάξη με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού Κυριοπούλου Δωράνθης δημιούργησε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι σχετικά με τη σωστή διατροφική αγωγή και με τίτλο: «Βήματα Υγείας-Health Steps».
Οι μαθητές και μαθήτριες έχουν τη δυνατότητα να παίζουν με αυτό το παιχνίδι είτε σε ώρες διδασκαλίας στη σχολική αίθουσα είτε σε ώρες διαλειμμάτων στον αύλειο χώρο του σχολείου. Πάνω σε αδιαβροχοποιημένο μουσαμά και σε κάποια από τα 100 τετράγωνα απεικονίζονται υγιεινές και μη υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Οι μαθητές και μαθήτριες χρησιμοποιώντας ως πιόνια τα σώματά τους και με τη βοήθεια των ζαριών παίζουν το παιχνίδι σε ατομικό ή σε ομαδικό επίπεδο. Μαθαίνουν και ταυτόχρονα ψυχαγωγούνται.
Η ΣΤ΄ τάξη πέρασε στην επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης, άφησε όμως το επιδαπέδιο παιχνίδι παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές που θα φοιτήσουν στο σχολείο μας και ως ιδέα για περαιτέρω δημιουργίες. Αυτός εξάλλου είναι και ο στόχος των προγραμμάτων Erasmus+ να γίνεται η αρχή από κάποιους μαθητές και μαθήτριες και να περνάει στους υπόλοιπους που φοιτούν και σε αυτούς που πρόκειται να φοιτήσουν.
7. Creation of Floor Game.
Within the framework of the Erasmus+ Project with the title “Healthy Learners in a Sustainable Society”, our school takes part as a partner, having as a coordinator school the Fridaskolan of the city Uddevalla in Sweden. The other partners are the Centre d’Ensenyament Col·legi Balmes of the city Palma de Mallorca in Spain and the Friedensburg-Oberschule of the city Berlin in Germany.
So, the 6th Grade of our school created a floor game concerning the proper nutritional habits and its title is “Health Steps”.
Mrs Kyriokaopoulou Doranthi is the teacher who helped the students to create this game. The students can play this game during break times and also during lesson times.
On a waterproof tarpaulin there are 100 squares. Some of them display healthy and unhealthy nutritional habits. The students, using their bodies as pawns, with the help of the dice, play the game either in personal or in a group level. They have fun and they learn at the same time!
This year was the last year for the children of the 6th Grade in the 13th Primary School of Kalamata. This game remains in our school as a useful stock for the next generation of students who will attend to our school. It will also remain as an idea for further educational creations. Besides, this is the real goal of the Erasmus+ projects: to become a start from some students who put this idea across to the rest of the present students and the future students.